שתאיץ את התוצאות העסקיות שלכם.
גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית זה הרבה מעבר להחלטה על הקמפיין הבא בפייסבוק או קמפיין הדיוור הבא שלכם. אתם רוצים להפוך את הלקוחות ליותר מחוברים ומגיבים ולכן נדרשת אסטרטגיה שעונה על ארבעה צירים:
- Co- Creation - איך מפתחים מוצרים עם ויחד הלקוחות ואיך המוצרים שלכם הופכים לרלוונטיים יותר לקהל היעד
- Coin - מה ה"מטבע" שאתם סוחרים בו? אלו כלים מעולם המוטיבציה ומהניפולציה נוכל להטמיע בשיחה עם הלקוחות כדי להפוך אותם למחוברים יותר למוצר?
- Conversation -מה זה אומר לנהל שיחה מתמשכת עם הלקוחות ואיך יוצאים מתפיסת הקמפיין לתפיסת שיחה מתמשכת
- Community -מהם רכיבי הקהילה שתדגישו בשיווק שלכם?
תהליך גיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית עונה לשאלות המפתח: למי פונים? מה אומרים? איך אומרים את זה בצורה המעניינת והמרגשת ביותר ? איפה פוגשים את הלקוח? כשכולנו מופצצים במסרים שמתחרים על תשומת הלב שלנו ומצד שני הקשב שלנו לקליטת מסרים חדשים יורד דרמטית, צריך לגבש אסטרטגיה חדשה.
הטמעת אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית בארגון שלכם מתחיל משלב הבריף, מחקרי לקוחות (Empathy and User Testing) זיהוי צרכים ומוטיבציות – פרסונות דיגיטליות ותרגום הערך למסר שיווקי ולבריף אפיון מוצר.
משך התהליך כחודשיים, התאמה מדויקת תלויה בבריף הייעודי שלכם
עם מה אתם יוצאים בתום התהליך:
- הבנה ברורה של משתמשי המוצר/שרות ובכללה הבנת הפסיכולוגיה של הלקוחות וכיצד תרגום תובנות מתחום המוטיבציה יגביר מחויבות למוצר או לשירות שלכם (User Engagament)
- מה עובד ומה לשפר במוצר או בשירות שלכם בעיניהם
- טיוב מסרים שיווקיים בהתאם לאפיוני לקוחות
חושבים שמכירים את התורה ומחפשים לחשוב מרענן? קחו סדנת פרסונות
פרסונות מאפשרות לנו ליצור מוצרים בעלי אינדקס מחוברות גבוה. ככל שהמוצר או השירות מייצר יותר מחוברות, הוא רלוונטי יותר ללקוח וזה אומר – ישתמשו בו יותר ולאורך זמן.
עבודה עם כלי User Empathy Maps מסייעת למוצר או שירות שמדביק לקוחות באופן יעיל יותר.