שתביא אתכם להיות 1# בתחום שלכם.
יש כל כך הרבה אפשרות ויכולות פעולה שיכולות לקדם את המוצר או השירות שלכם וייגרמו ללקוחות פוטנציאלים להפוך למחוברים ול"שגרירים" של המותג. אז איך מחליטים מה לעשות? במה להתמקד?
התהליך מקיף מספר אבני דרך: מתחיל בסדנת עבודה המשלבת היכרות עם טרנדים צרכניים וטכנולוגיים בולטים יחד עם היכרות עם מודל העבודה שלנו Value Proposition Canvas ו Fresh Blue Flow ויישום החשיבה במוצר/שירות המוביל בחברה.
זו לא סדנה לרעיונות יצירתיים זו סדנה לעבודה בתוך ומתוך הקופסה.
אז מה יקרה שם שלא קרה לכם עד כה?
- תלמדו שימוש נכון בכלי אבחון לקוח
- תכירו את מודל Value Proposition Canvas לפיתוח מוצרים משותפי לקוח
- בחינת התכנות המבוססת על "ספארי לקוחות"
- נייצר תכנית עבודה סדורה להטמעה פנים ארגונית
משך התהליך: לתהליך שלושה שלבי עבודה והוא נמשך שלושה חודשים. התאמה מדויקת תלויה בבריף הייעודי שלכם
חושבים שמכירים את התורה ומחפשים לחשוב מרענן? קחו סדנת Value proposition
אם אתם מרגישים שיש שינויים בשוק בו אתם פועלים או שאתם מגוונים בפורטפוליו הלקוחות, קחו סדנה מקוצרת שתעזור לכם להבין מה הייחוד שלכם ואיך אתם יוצרים הבדל תחרותי בשוק מול המתחרים.