שמבטיח לקוחות מחוברים.
המיזמים לא נכשלים בגלל שאנשים פחות מוכשרים עשו אותם, ברוב המכריע של המקרים עולה שאלת הצורך – הלקוח העתידי פשוט לא מבין איך המוצר מקל עליו ואיזה חיכוך הוא מוריד מחייו. הכרות ושימוש במודל חשיבת עיצוב Design Thinking ו -Fresh Blue Flow ליצירת ערך מיידי המבוסס על תובנות שלכם את האיש הכי חשוב בארגון שלכם – הלקוח
משך התהליך: לתהליך שלושה שלבי עבודה והוא נמשך ארבעה חודשים. התאמה מדויקת תלויה בבריף הייעודי שלכם
עם מה אתם יוצאים בתום התהליך:
- הגדרה מדויקת לגבי הלקוחות הקיימים ואלו שרוצים להגביר בהם פעילות, מה הם צריכים? ומסמך אפיון מהודק