Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר

פיתוח מוצר מבוסס לקוח // User Engagement Strategy

שמבטיח לקוחות מחוברים.

המיזמים לא נכשלים בגלל שאנשים פחות מוכשרים עשו אותם, ברוב המכריע של המקרים עולה שאלת הצורך – הלקוח העתידי פשוט לא מבין איך המוצר מקל עליו ואיזה חיכוך הוא מוריד מחייו. הכרות ושימוש במודל חשיבת עיצוב Design Thinking ו -Fresh Blue Flow ליצירת ערך מיידי המבוסס על תובנות שלכם את האיש הכי חשוב בארגון שלכם – הלקוח

משך התהליך: לתהליך שלושה שלבי עבודה והוא נמשך ארבעה חודשים. התאמה מדויקת תלויה בבריף הייעודי שלכם

עם מה אתם יוצאים בתום התהליך:

  • הגדרה מדויקת לגבי הלקוחות הקיימים ואלו שרוצים להגביר בהם פעילות, מה הם צריכים? ומסמך אפיון מהודק

הצעת ערך מבוססת טרנדים גלובליים

מחוברות ארגונית

טרנספורמציה שיוויקית דיגיטלית

פיתוח מוצר מבוסס לקוח

ניהול במציאות רב-דורית

מנהיגות יוצרת בעידן דיגיטלי

   המשיכו להתעדכן
   קישורים מהירים
  • Fresh Blue
  • 079-572-9178
  • אודות
  • לקוחות! הצלחות
  • צור קשר
   יצירת קשר
נבנה ע״י TechJump, העסק החברתי לבניית אתרים
כל הזכויות שמורות ל- Fresh Blue
פודקאסט
close slider

פרק 11 עם יהב לוי

האורח שלי בפרק הזה הוא יהב לוי, המייסד והמנהל של Fresh Blue חברה שמייעצת בתחום מחקר הלקוח, מוביל את האקסלרטור של שנקר ומרצה באונ' ת"א. בעברו יהב ניהול את חטיבת מחקר הלקוחות ב888 במשך עשור ובעיקר בשנות הצמיחה המשמעותית שלה. אפשר להגיד שיהב הוא פסיכולוג חברתי במקצועו שמצא את עצמו בצד הטכנולוגי של מערכת היחסים אדם-מחשב...

לפוסטקסט
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס