Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר

טרנספורמציה שיווקית דיגיטלית

שתאיץ את התוצאות העסקיות שלכם.

גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית זה הרבה מעבר להחלטה על הקמפיין הבא בפייסבוק או קמפיין הדיוור הבא שלכם. אתם רוצים להפוך את הלקוחות ליותר מחוברים ומגיבים ולכן נדרשת אסטרטגיה שעונה על ארבעה צירים:

  • Co- Creation - איך מפתחים מוצרים עם ויחד הלקוחות ואיך המוצרים שלכם הופכים לרלוונטיים יותר לקהל היעד
  • Coin - מה ה"מטבע" שאתם סוחרים בו? אלו כלים מעולם המוטיבציה ומהניפולציה נוכל להטמיע בשיחה עם הלקוחות כדי להפוך אותם למחוברים יותר למוצר?
  • Conversation -מה זה אומר לנהל שיחה מתמשכת עם הלקוחות ואיך יוצאים מתפיסת הקמפיין לתפיסת שיחה מתמשכת
  • Community -מהם רכיבי הקהילה שתדגישו בשיווק שלכם?

תהליך גיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית עונה לשאלות המפתח: למי פונים? מה אומרים? איך אומרים את זה בצורה המעניינת והמרגשת ביותר ? איפה פוגשים את הלקוח? כשכולנו מופצצים במסרים שמתחרים על תשומת הלב שלנו ומצד שני הקשב שלנו לקליטת מסרים חדשים יורד דרמטית, צריך לגבש אסטרטגיה חדשה.

הטמעת אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית בארגון שלכם מתחיל משלב הבריף, מחקרי לקוחות (Empathy and User Testing) זיהוי צרכים ומוטיבציות – פרסונות דיגיטליות ותרגום הערך למסר שיווקי ולבריף אפיון מוצר.

משך התהליך כחודשיים, התאמה מדויקת תלויה בבריף הייעודי שלכם

עם מה אתם יוצאים בתום התהליך:

  • הבנה ברורה של משתמשי המוצר/שרות ובכללה הבנת הפסיכולוגיה של הלקוחות וכיצד תרגום תובנות מתחום המוטיבציה יגביר מחויבות למוצר או לשירות שלכם (User Engagament)
  • מה עובד ומה לשפר במוצר או בשירות שלכם בעיניהם
  • טיוב מסרים שיווקיים בהתאם לאפיוני לקוחות

חושבים שמכירים את התורה ומחפשים לחשוב מרענן? קחו סדנת פרסונות

פרסונות מאפשרות לנו ליצור מוצרים בעלי אינדקס מחוברות גבוה. ככל שהמוצר או השירות מייצר יותר מחוברות, הוא רלוונטי יותר ללקוח וזה אומר – ישתמשו בו יותר ולאורך זמן.

עבודה עם כלי User Empathy Maps מסייעת למוצר או שירות שמדביק לקוחות באופן יעיל יותר.

הצעת ערך מבוססת טרנדים גלובליים

מחוברות ארגונית

טרנספורמציה שיוויקית דיגיטלית

פיתוח מוצר מבוסס לקוח

ניהול במציאות רב-דורית

מנהיגות יוצרת בעידן דיגיטלי

   המשיכו להתעדכן
   קישורים מהירים
  • Fresh Blue
  • 054-4333175 // 054-2428097
  • אודות
  • לקוחות! הצלחות
  • צור קשר
   יצירת קשר
נבנה ע״י TechJump, העסק החברתי לבניית אתרים
כל הזכויות שמורות ל- Fresh Blue
פודקאסט
close slider

פרק 11 עם יהב לוי

האורח שלי בפרק הזה הוא יהב לוי, המייסד והמנהל של Fresh Blue חברה שמייעצת בתחום מחקר הלקוח, מוביל את האקסלרטור של שנקר ומרצה באונ' ת"א. בעברו יהב ניהול את חטיבת מחקר הלקוחות ב888 במשך עשור ובעיקר בשנות הצמיחה המשמעותית שלה. אפשר להגיד שיהב הוא פסיכולוג חברתי במקצועו שמצא את עצמו בצד הטכנולוגי של מערכת היחסים אדם-מחשב...

לפוסטקסט
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס