Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר

הצעת ערך מבוססת טרנדים גלובליים

שתביא אתכם להיות 1# בתחום שלכם.

יש כל כך הרבה אפשרות ויכולות פעולה שיכולות לקדם את המוצר או השירות שלכם וייגרמו ללקוחות פוטנציאלים להפוך למחוברים ול"שגרירים" של המותג. אז איך מחליטים מה לעשות? במה להתמקד?

התהליך מקיף מספר אבני דרך: מתחיל בסדנת עבודה המשלבת היכרות עם טרנדים צרכניים וטכנולוגיים בולטים יחד עם היכרות עם מודל העבודה שלנו Value Proposition Canvas ו Fresh Blue Flow ויישום החשיבה במוצר/שירות המוביל בחברה.

זו לא סדנה לרעיונות יצירתיים זו סדנה לעבודה בתוך ומתוך הקופסה.
אז מה יקרה שם שלא קרה לכם עד כה?

  • תלמדו שימוש נכון בכלי אבחון לקוח
  • תכירו את מודל Value Proposition Canvas לפיתוח מוצרים משותפי לקוח
  • בחינת התכנות המבוססת על "ספארי לקוחות"
  • נייצר תכנית עבודה סדורה להטמעה פנים ארגונית

משך התהליך: לתהליך שלושה שלבי עבודה והוא נמשך שלושה חודשים. התאמה מדויקת תלויה בבריף הייעודי שלכם

חושבים שמכירים את התורה ומחפשים לחשוב מרענן? קחו סדנת Value proposition

אם אתם מרגישים שיש שינויים בשוק בו אתם פועלים או שאתם מגוונים בפורטפוליו הלקוחות, קחו סדנה מקוצרת שתעזור לכם להבין מה הייחוד שלכם ואיך אתם יוצרים הבדל תחרותי בשוק מול המתחרים.

הצעת ערך מבוססת טרנדים גלובליים

מחוברות ארגונית

טרנספורמציה שיוויקית דיגיטלית

פיתוח מוצר מבוסס לקוח

ניהול במציאות רב-דורית

מנהיגות יוצרת בעידן דיגיטלי

   המשיכו להתעדכן
   קישורים מהירים
  • Fresh Blue
  • 054-4333175 // 054-2428097
  • אודות
  • לקוחות! הצלחות
  • צור קשר
   יצירת קשר
נבנה ע״י TechJump, העסק החברתי לבניית אתרים
כל הזכויות שמורות ל- Fresh Blue
פודקאסט<i style='margin-right:10px; transform: rotate(90deg);' class='fa fa-headphones'></i>
close slider

איך לנהל צוות רב דורי - X, Y, Z ואלפא

גלית לוי בשיחה מרתקת עם עדי נודל, בפודקאסט יוצאות מן הכלל. מדברת על מהם מנועי המוטיבציה השונים של הדורות, איך יוצרים תהליכי אונבורדינג שמעודדים השראות של דור ה-Z, ואיך מנהלים צוות רב דורי מדור - X, Y, Z ואלפא

לפודקאסט
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס