כולם אומרים שחדשנות תורמת לעסקים, השאלה עד כמה באמת תורמת? במיוחד בגלל שקשה מאוד למדוד את התרומה של חדשנות לעסק.
מחקר חדש שנערך בקרב 2097 ארגונים באוסטרליה, מסקטורים שונים ובגדלים שונים, בחן מה משפיע יותר על תוצאות עסקיות: אופטימיזציה של תהליכים, אסטרטגיה, חדשנות או שיתוף פעולה.
החוקרים גילו שחדשנות היא המפתח לצמיחה עסקית על פני מתחרים, באופן חד משמעי.
שני נתונים מרכזיים ומשמעותיים עולים מתוך המחקר –
חברות שמטמיעות באופן שיטתי חדשנות במוצר, רווחיות ב-37% יותר מהתחרות.
וכאלה שמטמיעות משוב מלקוחות שמגדיל את תחושת הקשר לחברה, רווחיות ב-20% יותר מהתחרות.
והשאלות המתבקשות בעקבות הממצאים –
1. האם החדשנות בארגון שלכם משפרת את הקיים או מחדשת ללקוח? איך?
2. האם אתם מטמיעים משוב מלקוחות כך שתחושת הקשר שלהם לחברה גדלה? באופן שיטתי?
3. האם אתם עיגולים אדומים?
Think Fresh! יהב לוי
להורדת המאמר לחץ כאן What Creates Advantage in the Social Ere
לשליחת מייל לחצו כאן