Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר

איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות? // יהב לוי

פוסט #1 בסדרת Deep Marketing

תחזיקו חזק, חוזרים אחורה בזמן.

בשנת 2005, חברת סיילספורס (כן, זו שקנתה את סלאק ב-2020) עם מעל 20K לקוחות משלמים ומעל 500M$ הכנסות. החברה מזהה שכמו בהרבה מוצרים/שירותים מבוססי Saas, ללקוחות יש אפשרות שלא לחדש מנוי.
וזה אכן מה שקורה.

בקצב מבהיל.

כמה מבהיל? 8% נטישה. בחודש!

מדד MRR – Monthly Recurring Revenues נמצא בתשואה שלילית. כשהביזנס מבוסס על חידוש מינויים אלו בשורות רעות מאד לעסק.

למעשה  – העסק בספירלת מוות.

גם אם אמפריות נופלות לאט, בסופו של דבר הן נופלות, אלא אם מזהים את מוקדי הבעיה מוקדם ומטפלים בהם.

אחוז נטישה כזה במדדי החברה אומר שפשוט אין מספיק אפשרות 'למלא את הדלי' בלקוחות חדשים.

בדיוק מה שסיילספורס הבינו וכתגובה החלו לפתח את תחום Customer Success ולפתח מנגנונים אקטיביים לצמצום נטישה ושימור הלקוחות הקיימים. זה לב תחום  Deep Marketing.

שלוש נקודות למחשבה (כי לכל סיפור יש לקח..)

  1. אי אפשר להסתמך על נתוני רכישת לקוחות כמדד הצלחה עיקרי. להסתכל רק על החלק העליון של הדלי, בלי להבין שיש חורים בגודל יבשת בתחתית, מוביל לספירלת מוות.
  2. לעקוב אחרי מדד העסק בתמונה רחבה ולוודא שהמשוואה משחקת לטובתכם: Customer Acquisition + Retention Rate + Positive Upsale – Downsale > Churn Rate
  3. לבנות Customer Health Model כבר בשלבים המוקדמים ולתכנן תרחישי תגובה על פי סגמנטים. גם אקסל מספיק טוב לזה…

לשנות. לחיוב.

קרדיט לתמונה: Background photo created by denamorado – www.freepik.com

Envelope

לשליחת מייל לחצו כאן

כמה שווה חדשנות? // יהב לוי
על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה ל 2021 // יהב לוי
אופורטיוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות. מחשבות לקראת 2021
בלוג

אופורטיוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות. מחשבות לקראת 2021

אחד הדברים שלקוחות מבקשים (לא בצורה ישירה כמובן, אלא כתובנות ממחקרים) זו היכולת של הפלטפורמה לעשות אוצרות / Curation של

קרא עוד ←
על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה ל 2021 // יהב לוי
בלוג

על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה ל 2021 // יהב לוי

פוסט #2 בסדרת Deep Marketing כשמדברים על Deep Marketing בסופו של דבר עוסקים בשאלה בסיסית: איך נגביר נאמנות או שימוש

קרא עוד ←
איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות? // יהב לוי
בלוג

איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות? // יהב לוי

מה הבינו בחברת סיילספורס ואיך שימוש בכלים מתחום ה Customer Success מצמצם נטישה ומגביר שימור הלקוחות הקיימים. זה לב תחום

קרא עוד ←
כמה שווה חדשנות? // יהב לוי
בלוג

כמה שווה חדשנות? // יהב לוי

כולם אומרים שחדשנות תורמת לעסקים, השאלה עד כמה באמת תורמת? במיוחד בגלל שקשה מאוד למדוד את התרומה של חדשנות לעסק.

קרא עוד ←
למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן הדיגיטלי? // גלית לוי
בלוג

למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן הדיגיטלי? // גלית לוי

האם הייתם מוכנים שנני-רובוט ישמור על ילדיכם, בני 2-3 חודשים ועד גיל 9 שנים?במחקר שנערך בארה"ב, על ידי ענקית הטכנולוגיות,

קרא עוד ←
למה ואיך לשים אותך (הלקוח) אותי (היזם/מוביל הפרויקט) ואת המציאות באותו עמוד? // יהב לוי
בלוג

למה ואיך לשים אותך (הלקוח) אותי (היזם/מוביל הפרויקט) ואת המציאות באותו עמוד? // יהב לוי

כמי שמלווה מחלקות מוצר או מנהלי PMO בפרויקטים גדולים, זה תמיד מפתיע אותי. הפער בין הידיעה שאיתה יוצאים לדרך "זה

קרא עוד ←
   המשיכו להתעדכן
   קישורים מהירים
  • Fresh Blue
  • 054-4333175 // 054-2428097
  • אודות
  • לקוחות! הצלחות
  • צור קשר
   יצירת קשר
נבנה ע״י TechJump, העסק החברתי לבניית אתרים
כל הזכויות שמורות ל- Fresh Blue
פודקאסט
close slider

פרק 11 עם יהב לוי

האורח שלי בפרק הזה הוא יהב לוי, המייסד והמנהל של Fresh Blue חברה שמייעצת בתחום מחקר הלקוח, מוביל את האקסלרטור של שנקר ומרצה באונ' ת"א. בעברו יהב ניהול את חטיבת מחקר הלקוחות ב888 במשך עשור ובעיקר בשנות הצמיחה המשמעותית שלה. אפשר להגיד שיהב הוא פסיכולוג חברתי במקצועו שמצא את עצמו בצד הטכנולוגי של מערכת היחסים אדם-מחשב...

לפוסטקסט
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס