Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר

איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות?

פוסט #1 בסדרת Deep Marketing

תחזיקו חזק, חוזרים אחורה בזמן.

בשנת 2005, חברת סיילספורס (כן, זו שקנתה את סלאק ב-2020) עם מעל 20K לקוחות משלמים ומעל 500M$ הכנסות. החברה מזהה שכמו בהרבה מוצרים/שירותים מבוססי Saas, ללקוחות יש אפשרות שלא לחדש מנוי.
וזה אכן מה שקורה.

בקצב מבהיל.

כמה מבהיל? 8% נטישה. בחודש!

מדד MRR – Monthly Recurring Revenues נמצא בתשואה שלילית. כשהביזנס מבוסס על חידוש מינויים אלו בשורות רעות מאד לעסק.

למעשה  – העסק בספירלת מוות.

גם אם אמפריות נופלות לאט, בסופו של דבר הן נופלות, אלא אם מזהים את מוקדי הבעיה מוקדם ומטפלים בהם.

אחוז נטישה כזה במדדי החברה אומר שפשוט אין מספיק אפשרות 'למלא את הדלי' בלקוחות חדשים.

בדיוק מה שסיילספורס הבינו וכתגובה החלו לפתח את תחום Customer Success ולפתח מנגנונים אקטיביים לצמצום נטישה ושימור הלקוחות הקיימים. זה לב תחום  Deep Marketing.

שלוש נקודות למחשבה (כי לכל סיפור יש לקח..)

  1. אי אפשר להסתמך על נתוני רכישת לקוחות כמדד הצלחה עיקרי. להסתכל רק על החלק העליון של הדלי, בלי להבין שיש חורים בגודל יבשת בתחתית, מוביל לספירלת מוות.
  2. לעקוב אחרי מדד העסק בתמונה רחבה ולוודא שהמשוואה משחקת לטובתכם: Customer Acquisition + Retention Rate + Positive Upsale – Downsale > Churn Rate
  3. לבנות Customer Health Model כבר בשלבים המוקדמים ולתכנן תרחישי תגובה על פי סגמנטים. גם אקסל מספיק טוב לזה…

Think Fresh! יהב לוי

Envelope

לשליחת מייל לחצו כאן

כמה שווה חדשנות?
על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה
אם הארגון שלכם לא היה קיים – מה היה חסר בעולם?
בלוג

אם הארגון שלכם לא היה קיים – מה היה חסר בעולם?

כשיש לכם חזון שהוא תכלית, שעונה על השאלה "אם לא הייתם קיימים – מה היה חסר בעולם" או על השאלה

קרא עוד ←
אופורטוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות
בלוג

אופורטוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות

אחד הדברים שלקוחות מבקשים (לא בצורה ישירה כמובן, אלא כתובנות ממחקרים) זו היכולת של הפלטפורמה לעשות אוצרות / Curation של

קרא עוד ←
על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה
בלוג

על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה

פוסט #2 בסדרת Deep Marketing כשמדברים על Deep Marketing בסופו של דבר עוסקים בשאלה בסיסית: איך נגביר נאמנות או שימוש

קרא עוד ←
איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות?
בלוג

איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות?

מה הבינו בחברת סיילספורס ואיך שימוש בכלים מתחום ה Customer Success מצמצם נטישה ומגביר שימור הלקוחות הקיימים. זה לב תחום

קרא עוד ←
כמה שווה חדשנות?
בלוג

כמה שווה חדשנות?

  כולם אומרים שחדשנות תורמת לעסקים, השאלה עד כמה באמת תורמת? במיוחד בגלל שקשה מאוד למדוד את התרומה של חדשנות

קרא עוד ←
למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן ה-VUCA?
בלוג

למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן ה-VUCA?

האם הייתם מוכנים שנני-רובוט ישמור על ילדיכם, בני 2-3 חודשים ועד גיל 9 שנים? במחקר שנערך בארה"ב, על ידי ענקית הטכנולוגיות,

קרא עוד ←
איך שמים לקוח, יזם ואת המציאות באותו עמוד?
בלוג

איך שמים לקוח, יזם ואת המציאות באותו עמוד?

כמי שמלווה מחלקות מוצר או מנהלי PMO בפרויקטים גדולים, זה תמיד מפתיע אותי. הפער בין הידיעה שאיתה יוצאים לדרך "זה

קרא עוד ←
   המשיכו להתעדכן
   קישורים מהירים
  • Fresh Blue
  • 054-4333175 // 054-2428097
  • אודות
  • לקוחות! הצלחות
  • צור קשר
   יצירת קשר
נבנה ע״י TechJump, העסק החברתי לבניית אתרים
כל הזכויות שמורות ל- Fresh Blue
פודקאסט<i style='margin-right:10px; transform: rotate(90deg);' class='fa fa-headphones'></i>
close slider

איך לנהל צוות רב דורי - X, Y, Z ואלפא

גלית לוי בשיחה מרתקת עם עדי נודל, בפודקאסט יוצאות מן הכלל. מדברת על מהם מנועי המוטיבציה השונים של הדורות, איך יוצרים תהליכי אונבורדינג שמעודדים השראות של דור ה-Z, ואיך מנהלים צוות רב דורי מדור - X, Y, Z ואלפא

לפודקאסט
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס