אם הארגון שלכם לא היה קיים – מה היה חסר בעולם?
כשיש לכם חזון שהוא תכלית, שעונה על השאלה "אם לא הייתם קיימים – מה היה חסר בעולם" או על השאלה "לשם מה?" יש לכם כוכב צפון שבזכותו האתגרים הניהוליים איתם תתמודדו לא יסיטו אתכם מהמהות שאתם רוצים לממש.
אופורטוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות
אחד הדברים שלקוחות מבקשים (לא בצורה ישירה כמובן, אלא כתובנות ממחקרים) זו היכולת של הפלטפורמה לעשות אוצרות / Curation של הידע בכדי לסקרן אותם וכתוצאה – לגרום להם להיות מחויבים יותר. כולנו רוצים לקוחות מחויבים יותר, נכון?
על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה
פוסט #2 בסדרת Deep Marketing כשמדברים על Deep Marketing בסופו של דבר עוסקים בשאלה בסיסית: איך נגביר נאמנות או שימוש במוצר/שירות שלנו לאורך זמן? הספרות
איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות?
מה הבינו בחברת סיילספורס ואיך שימוש בכלים מתחום ה Customer Success מצמצם נטישה ומגביר שימור הלקוחות הקיימים. זה לב תחום Deep Marketing.
כמה שווה חדשנות?
כולם אומרים שחדשנות תורמת לעסקים, השאלה עד כמה באמת תורמת? במיוחד בגלל שקשה מאוד למדוד את התרומה של חדשנות לעסק. מחקר חדש שנערך בקרב
למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן ה-VUCA?
האם הייתם מוכנים שנני-רובוט ישמור על ילדיכם, בני 2-3 חודשים ועד גיל 9 שנים? במחקר שנערך בארה"ב, על ידי ענקית הטכנולוגיות, חברת IEEE, נמצא ש –
איך שמים לקוח, יזם ואת המציאות באותו עמוד?
כמי שמלווה מחלקות מוצר או מנהלי PMO בפרויקטים גדולים, זה תמיד מפתיע אותי. הפער בין הידיעה שאיתה יוצאים לדרך "זה מה שאנחנו עומדים להביא לשוק.