Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • פודקאסט
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר

כמה שווה חדשנות?

 

כולם אומרים שחדשנות תורמת לעסקים, השאלה עד כמה באמת תורמת? במיוחד בגלל שקשה מאוד למדוד את התרומה של חדשנות לעסק.

מחקר חדש שנערך בקרב 2097 ארגונים באוסטרליה, מסקטורים שונים ובגדלים שונים, בחן מה משפיע יותר על תוצאות עסקיות: אופטימיזציה של תהליכים, אסטרטגיה, חדשנות או שיתוף פעולה. 
החוקרים גילו שחדשנות היא המפתח לצמיחה עסקית על פני מתחרים, באופן חד משמעי.

שני נתונים מרכזיים ומשמעותיים עולים מתוך המחקר  –

חברות שמטמיעות באופן שיטתי חדשנות במוצר, רווחיות ב-37% יותר מהתחרות.
וכאלה שמטמיעות משוב מלקוחות שמגדיל את תחושת הקשר לחברה, רווחיות ב-20% יותר מהתחרות.

והשאלות המתבקשות בעקבות הממצאים – 
1. האם החדשנות בארגון שלכם משפרת את הקיים או מחדשת ללקוח? איך?
2. האם אתם מטמיעים משוב מלקוחות כך שתחושת הקשר שלהם לחברה גדלה? באופן שיטתי?
3. האם אתם עיגולים אדומים?

Think Fresh! יהב לוי

להורדת המאמר לחץ כאן What Creates Advantage in the Social Ere 

Envelope

לשליחת מייל לחצו כאן

למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן ה-VUCA?
איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות?
אם הארגון שלכם לא היה קיים – מה היה חסר בעולם?
בלוג

אם הארגון שלכם לא היה קיים – מה היה חסר בעולם?

כשיש לכם חזון שהוא תכלית, שעונה על השאלה "אם לא הייתם קיימים – מה היה חסר בעולם" או על השאלה

קרא עוד ←
אופורטוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות
בלוג

אופורטוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות

אחד הדברים שלקוחות מבקשים (לא בצורה ישירה כמובן, אלא כתובנות ממחקרים) זו היכולת של הפלטפורמה לעשות אוצרות / Curation של

קרא עוד ←
על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה
בלוג

על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה

פוסט #2 בסדרת Deep Marketing כשמדברים על Deep Marketing בסופו של דבר עוסקים בשאלה בסיסית: איך נגביר נאמנות או שימוש

קרא עוד ←
איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות?
בלוג

איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות?

מה הבינו בחברת סיילספורס ואיך שימוש בכלים מתחום ה Customer Success מצמצם נטישה ומגביר שימור הלקוחות הקיימים. זה לב תחום

קרא עוד ←
כמה שווה חדשנות?
בלוג

כמה שווה חדשנות?

  כולם אומרים שחדשנות תורמת לעסקים, השאלה עד כמה באמת תורמת? במיוחד בגלל שקשה מאוד למדוד את התרומה של חדשנות

קרא עוד ←
למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן ה-VUCA?
בלוג

למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן ה-VUCA?

האם הייתם מוכנים שנני-רובוט ישמור על ילדיכם, בני 2-3 חודשים ועד גיל 9 שנים? במחקר שנערך בארה"ב, על ידי ענקית הטכנולוגיות,

קרא עוד ←
איך שמים לקוח, יזם ואת המציאות באותו עמוד?
בלוג

איך שמים לקוח, יזם ואת המציאות באותו עמוד?

כמי שמלווה מחלקות מוצר או מנהלי PMO בפרויקטים גדולים, זה תמיד מפתיע אותי. הפער בין הידיעה שאיתה יוצאים לדרך "זה

קרא עוד ←
   המשיכו להתעדכן
   קישורים מהירים
  • Fresh Blue
  • 054-4333175 // 054-2428097
  • אודות
  • לקוחות! הצלחות
  • צור קשר
   יצירת קשר
נבנה ע״י TechJump, העסק החברתי לבניית אתרים
כל הזכויות שמורות ל- Fresh Blue
פודקאסט<i style='margin-right:10px; transform: rotate(90deg);' class='fa fa-headphones'></i>
close slider

איך לנהל צוות רב דורי - X, Y, Z ואלפא

גלית לוי בשיחה מרתקת עם עדי נודל, בפודקאסט יוצאות מן הכלל. מדברת על מהם מנועי המוטיבציה השונים של הדורות, איך יוצרים תהליכי אונבורדינג שמעודדים השראות של דור ה-Z, ואיך מנהלים צוות רב דורי מדור - X, Y, Z ואלפא

לפודקאסט
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס