בלוג
בלוג

אופורטיוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות. מחשבות לקראת 2021
אחד הדברים שלקוחות מבקשים (לא בצורה ישירה כמובן, אלא כתובנות ממחקרים) זו היכולת של הפלטפורמה לעשות אוצרות / Curation של הידע בכדי לסקרן אותם וכתוצאה – לגרום להם להיות מחויבים יותר. כולנו רוצים לקוחות מחויבים יותר, נכון?

על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה ל 2021 // יהב לוי
פוסט #2 בסדרת Deep Marketing כשמדברים על Deep Marketing בסופו של דבר עוסקים בשאלה בסיסית: איך נגביר נאמנות או שימוש במוצר/שירות שלנו לאורך זמן? הספרות

איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות? // יהב לוי
מה הבינו בחברת סיילספורס ואיך שימוש בכלים מתחום ה Customer Success מצמצם נטישה ומגביר שימור הלקוחות הקיימים. זה לב תחום Deep Marketing.

כמה שווה חדשנות? // יהב לוי
כולם אומרים שחדשנות תורמת לעסקים, השאלה עד כמה באמת תורמת? במיוחד בגלל שקשה מאוד למדוד את התרומה של חדשנות לעסק. מחקר חדש שנערך בקרב 2097

למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן הדיגיטלי? // גלית לוי
האם הייתם מוכנים שנני-רובוט ישמור על ילדיכם, בני 2-3 חודשים ועד גיל 9 שנים?במחקר שנערך בארה”ב, על ידי ענקית הטכנולוגיות, חברת IEEE, נמצא ש –

למה ואיך לשים אותך (הלקוח) אותי (היזם/מוביל הפרויקט) ואת המציאות באותו עמוד? // יהב לוי
כמי שמלווה מחלקות מוצר או מנהלי PMO בפרויקטים גדולים, זה תמיד מפתיע אותי. הפער בין הידיעה שאיתה יוצאים לדרך “זה מה שאנחנו עומדים להביא לשוק.