Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
Fresh Blue
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • אודות
  • פתרונות
  • בלוג
  • לקוחות – הצלחות
  • צור קשר

כמה שווה חדשנות? // יהב לוי

כולם אומרים שחדשנות תורמת לעסקים, השאלה עד כמה באמת תורמת? במיוחד בגלל שקשה מאוד למדוד את התרומה של חדשנות לעסק.

מחקר חדש שנערך בקרב 2097 ארגונים באוסטרליה, מסקטורים שונים ובגדלים שונים, בחן מה משפיע יותר על תוצאות עסקיות: אופטימיזציה של תהליכים, אסטרטגיה, חדשנות או שיתוף פעולה. 
החוקרים גילו שחדשנות היא המפתח לצמיחה עסקית על פני מתחרים, באופן חד משמעי.

שני נתונים מרכזיים ומשמעותיים עולים מתוך המחקר  –

חברות שמטמיעות באופן שיטתי חדשנות במוצר, רווחיות ב-37% יותר מהתחרות.
וכאלה שמטמיעות משוב מלקוחות שמגדיל את תחושת הקשר לחברה, רווחיות ב-20% יותר מהתחרות.

והשאלות המתבקשות בעקבות הממצאים – 
1. האם החדשנות בארגון שלכם משפרת את הקיים או מחדשת ללקוח? איך?
2. האם אתם מטמיעים משוב מלקוחות כך שתחושת הקשר שלהם לחברה גדלה? באופן שיטתי?
3. האם אתם עיגולים אדומים?

Think Fresh! יהב לוי

להורדת המאמר לחץ כאן What Creates Advantage in the Social Ere 

Envelope

לשליחת מייל לחצו כאן

למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן הדיגיטלי? // גלית לוי
איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות? // יהב לוי
אופורטיוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות. מחשבות לקראת 2021
בלוג

אופורטיוניזם לעומת תכנון בעסקי שימור לקוחות. מחשבות לקראת 2021

אחד הדברים שלקוחות מבקשים (לא בצורה ישירה כמובן, אלא כתובנות ממחקרים) זו היכולת של הפלטפורמה לעשות אוצרות / Curation של

קרא עוד ←
על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה ל 2021 // יהב לוי
בלוג

על לקוחות. סוגי נאמנות והאם אתם שואלים את השאלה החשובה ל 2021 // יהב לוי

פוסט #2 בסדרת Deep Marketing כשמדברים על Deep Marketing בסופו של דבר עוסקים בשאלה בסיסית: איך נגביר נאמנות או שימוש

קרא עוד ←
איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות? // יהב לוי
בלוג

איך תוודאו שהעסק שלכם לא בספירלת מוות? // יהב לוי

מה הבינו בחברת סיילספורס ואיך שימוש בכלים מתחום ה Customer Success מצמצם נטישה ומגביר שימור הלקוחות הקיימים. זה לב תחום

קרא עוד ←
כמה שווה חדשנות? // יהב לוי
בלוג

כמה שווה חדשנות? // יהב לוי

כולם אומרים שחדשנות תורמת לעסקים, השאלה עד כמה באמת תורמת? במיוחד בגלל שקשה מאוד למדוד את התרומה של חדשנות לעסק.

קרא עוד ←
למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן הדיגיטלי? // גלית לוי
בלוג

למה קשה לנו לחבק שינויים בעידן הדיגיטלי? // גלית לוי

האם הייתם מוכנים שנני-רובוט ישמור על ילדיכם, בני 2-3 חודשים ועד גיל 9 שנים?במחקר שנערך בארה”ב, על ידי ענקית הטכנולוגיות,

קרא עוד ←
למה ואיך לשים אותך (הלקוח) אותי (היזם/מוביל הפרויקט) ואת המציאות באותו עמוד? // יהב לוי
בלוג

למה ואיך לשים אותך (הלקוח) אותי (היזם/מוביל הפרויקט) ואת המציאות באותו עמוד? // יהב לוי

כמי שמלווה מחלקות מוצר או מנהלי PMO בפרויקטים גדולים, זה תמיד מפתיע אותי. הפער בין הידיעה שאיתה יוצאים לדרך “זה

קרא עוד ←
   המשיכו להתעדכן
   קישורים מהירים
  • Fresh Blue
  • 054-4333175 // 054-2428097
  • אודות
  • לקוחות! הצלחות
  • צור קשר
   יצירת קשר
נבנה ע״י TechJump, העסק החברתי לבניית אתרים
כל הזכויות שמורות ל- Fresh Blue
פודקאסט
close slider

פרק 11 עם יהב לוי

האורח שלי בפרק הזה הוא יהב לוי, המייסד והמנהל של Fresh Blue חברה שמייעצת בתחום מחקר הלקוח, מוביל את האקסלרטור של שנקר ומרצה באונ' ת"א. בעברו יהב ניהול את חטיבת מחקר הלקוחות ב888 במשך עשור ובעיקר בשנות הצמיחה המשמעותית שלה. אפשר להגיד שיהב הוא פסיכולוג חברתי במקצועו שמצא את עצמו בצד הטכנולוגי של מערכת היחסים אדם-מחשב...

לפוסטקסט
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס